REGULAMIN OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO
„DOMKI NA MORSKIEJ” W ŁUKĘCINIE
Regulamin domków letniskowych został stworzony z myślą o zapewnieniu państwu pełnego zadowolenia z wypoczynku a jednocześnie stworzenia sprawnej organizacji
Niniejszy regulamin reguluje warunki najmu domków letniskowych w ośrodku wypoczynkowym „ Domki na Morskiej”.
- Rezerwacja i wpłata zadatku równoznaczna jest z akceptacją poniższego regulaminu
- Umowę najmu uważa się za zawartą w momencie dokonania rezerwacji tj. po wpłaceniu zadatku na rachunek bankowy wynajmującego (właściciela) w wysokości równowartości dwóch dób pobytu w przypadku tygodniowego wypoczynku oraz czterech dób w przypadku rezerwacji dwutygodniowej.
- W przypadku braku wpłaty zaliczki , rezerwację uznaje się za nieważną.
- Osoby przebywające na terenie ośrodka podlegają obowiązkowi meldunkowemu. Zameldowania należy dokonać niezwłocznie po przybyciu w recepcji.
- Na terenie ośrodka obowiązuje doba hotelowa, która rozpoczyna się od godziny 14:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- Opłatę za pobyt w ośrodku należy uiścić zaraz po przybyciu w recepcji, chyba, że strony ( wynajmujący i najemca) ustalili inaczej.
- W dniu przyjazdu pobierana jest dodatkowa opłata- opłata klimatyczna, której wysokość ustalana jest przez gminę Dziwnów.
- Osoby przebywające na terenie ośrodka zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu. Zachowania się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób; stosowania się do poleceń kierownictwa ośrodka; przestrzegania przepisów o Ochronie Przyrody, BHP i P-POŻ.
- Każda osoba łamiąca regulamin może zostać poproszona przez kierownictwo o opuszczenie terenu ośrodka. W przypadku odmowy- przekazana odpowiednim organom, w tym policji wraz z podjęciem wszelkich dalszych kroków prawnych z tego wynikających, w tym wszczęciem postępowania w sprawie o wykroczenia lub karnego.
- Osoby dewastujące sprzęt, wyposażenie, domki oraz ich otoczenie ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie wyrządzone uszkodzenia i szkody, spowodowane swoim działaniem lub działaniem osób, za które odpowiadają.
- W przypadku naruszania przez najemcę spokoju i dobra sąsiadów, nie stosowania się do przestrzegania ciszy nocnej, obowiązującej od godziny 22:00 do 07:00, właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy najmu bez zwrotu kwoty za okres niewykorzystanego pobytu.
- Rezygnacja z części pobytu, późniejszy przyjazd oraz wcześniejsze opuszczenie ośrodka, spowodowane nie z winy kierownictwa ośrodka, nie uprawnia do obniżenia lub zwrotu wpłaconych należności za pobyt. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.
- Gość otrzymuje do swej dyspozycji klucze: dwa do domku jeden do furtki oraz jeden do bramy, które powinien zwrócić w chwili zakończenia pobytu. Zgubienie kluczy powoduje obowiązek zapłaty za wymianę zamków bądź dorobienie kluczy- wówczas najemca zobowiązuje się do uiszczenia opłaty w wysokości 20 zł za jeden klucz.
- W przypadku przekroczenie liczby osób korzystających z domku, zadeklarowanej w trakcie rezerwacji, właściciel zastrzega sobie prawo do zerwania umowy bez konieczności zwrotu wcześniej wniesionej opłaty lub wniesienia dodatkowej opłaty za wynajem domku.
- Na terenie ośrodka znajduje się ogrodzony bezpłatny parking niestrzeżony. Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu. Każdy domek ma zagwarantowane jedno miejsce parkingowe.
- Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco właścicielowi w recepcji bądź gdy jest nieczynna telefonicznie czy mailowo.
- Gość nie może bez pisemnej zgody właściciela dokonywać napraw i jakichkolwiek zmian w domku.
- Najemca przed opuszczeniem ośrodka, może zostać poproszony o okazanie stanu w jakim pozostawia domek, celem dokładnego sprawdzenia. Właściciel zastrzega sobie prawo do przekazania i zdania wynajmowanego domku w jego obecności.
- Przed opuszczeniem ośrodka należy posprzątać zajmowany domek, teren wokół niego oraz wynieść nieczystości do pojemników na śmieci.
- Obowiązek zabezpieczenia swoich rzeczy przed kradzieżą i ewentualnym zniszczeniem spoczywa na gościach ośrodka.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności materialnej za przedmioty, rzeczy pozostawione bez opieki na terenie ośrodka. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności prawnej jak i materialnej za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu posesji.
- Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała Klienta spowodowane nienależytym korzystaniem z obiektu, ewentualne ubezpieczenie się należy do najemcy.
- Kierownictwo ośrodka nie przyjmuje żadnych rzeczy na przechowanie.
- Właściciel nie odpowiada za niedogodności podczas pobytu powstałe z przyczyn niezależnych od niego np. przerwy w dostawie prądu lub wody.
- W trosce o bezpieczeństwo naszych najmłodszych gości, prosimy podczas państwa nieobecności o nie postawianie na zewnątrz wszelkiego rodzaju chemicznych środków, ostrych narzędzi mogących zagrażać dzieciom.
- Plac zabaw dla dzieci przeznaczony jest do korzystania pod nadzorem dorosłych celem uniknięcia wypadków. Za niedopilnowanie dzieci, ewentualne wypadki odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie.
- Trampolina będąca częścią placu zabaw przeznaczona jest dla dzieci. Zabrania się jej obciążania powyżej 120 kg.
- W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia jak i palenia tytoniu. Prosimy o korzystanie z popielniczek znajdujących się na zewnątrz. Zabrania się korzystania z urządzeń elektrycznych lub gazowych nie będących wyposażeniem domku; nie dotyczy to drobnych urządzeń elektrycznych takich jak np. ładowarki do telefonów lub komputerów, podgrzewacze, suszarki do włosów itp.
- Zabrania się wnoszenia do domków materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
- Rozpalanie grilli możliwe jest tylko w wyznaczonych miejscach- płytach znajdujących się na trawniku z zachowaniem szczególnej ostrożności i przepisów P-POŻ.
- Zabrania się wynoszenia krzeseł kuchennych i stołów na zewnątrz. Zabrania się wystawiania mebli ogrodowych na trawnik.
- W związku z komfortem wszystkich naszych gości zabrania się smażenia ryb w domkach.
- Nie zezwala się na pobyt zwierząt na terenie ośrodka.
- Zabrania się zamykania okiennic, chyba, że strony (właściciel i najemca) ustaliły inaczej.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2015 roku.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyduje kierownictwo i obsługa ośrodka oraz stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.